måndag 9 februari 2009

Fysikprovet tillbaks!

Hej! Ja då har snart ännu en dag gått. Det har inte hänt något specielt idag, bara skolan.
På fysiken fick jag tillbaks mitt prov, jag fick 11/12 rätt och hon hade tidigare sagt att man måste klara alla frågor för att nå dom högre målen men jag nådde dom ändå. Det blir ju lite konstigt när en lärare inte gör som hon säger, men det är ju bra för. När vi fick reda på provresultatet satt vi som vanligt en och en brevid henne (jag stog) och dom andra jobbade i grupp. I min grupp jobbade vi knappt utan bara skratta åt Gabbes dåliga skämt.
På bilden fortsate jag med min akvarellmålning som förestätter en fågel på en strand. Börgar bli nöjd nu när ögonen är bruna och inte vita, förut såg det ut som om den skulle kvävas när den hade blått huvud (har den fortfarande) och vita ögon. Jag får fortsätta med den imorgon på elevensval.


Jag måste bara berätta om pappas söta lilla katt Tigger som äter allt, och då menar jag allt: oliver, äpple, bröd mm. Men nu i helgen upptäckte vi att han älskar sharonfrukt, han åt en halv sådan och var helt tokig.

Tigger på skrivaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Horoskop