tisdag 10 februari 2009

Hej! Dagen har varit helt normal, förutom att vi hade musik Marita i SO. Vi pluggade till provet som vi ska ha på torsdag (förut sa Erika att vi skulle ha det imorn) hela lektionen. Jag och Jennifer förhörde varandra och vi måste båda träna på jordens historia. Till provet ska vi även lämna in en liten bunt papper vi skrivit på datorn, jag har jobbat på det efter maten men är inte klar utan ska skriva mer imorn. Jag är även glad för att jag valde att skriva en saga på engelskan. Alla andra ska nämligen skriva om någon Buffalo Bill och sedan redovisa. Förstå varför jag och min augly rat (huvudpersonen i sagan) är glada! Fast jag måste ändå höra på alla andra :(.

PS På fredag ska jag till Romme! Skriver mer imorn ska nanna kudden nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Horoskop