söndag 8 februari 2009

Första inlägget!

Hej på er! Det här är min nya fina blogg i härliga färger. Om ni vill veta mer om mig är det bara att läsa inläggen jag ska skriva och infot på sidan.

Nu kommer första inlägget!
I hälgen har jag varit hos pappa. Det vart bad hos två av pappas och Minnas kompisar. Super skönt att sitta ute i varmt vatten medans det är minus i luften. Skulle ju villa ha en också men det är för dyrt, 70000:- bara för att bada ute. Jag spelade WOW hoss pappa och vill nog själv ha spelet men även det är dyrt. Ja min ekonomi är ju inte på topp direkt även om den varit sämre, jag får nog vänta ett tag.
I lördags var det start för melodifestivalen (det vet nog alla) och jag hade redan i förväg bestämt min favorit Marie Serneholt, men när jag hörde låten vart jag väldigt besviken för den var inte alls lika bra som på svt.se. Min favorit är nu Emilia som verkligen var bra! Har den redan på min mobil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Horoskop