onsdag 11 mars 2009

Knäppa rasister i the Tyra Banks Show!

Hej!
Idag blir det inget långt inlägg för jag ska stänga av men jag måste skriva det här:
Förut såg jag på the Tyra Banks Show. I ett avsnitt var det en familj som var rasister. Dom sa att alla svarta personer skulle tillbaks till Afrika och springa med sina pinnar i näsan. Mannen sa också till Tyra att: "Du vore en bra förebild om du åkte tillbaks dit du kommer ifrån", jag menar rakt upp i ansiktet. Jag ville bara ruska om honom och säga att han borde åka dit för det var vid ekvatorn i Afrika hans förfäders förfäder skapades. Sedan så har vi ju ljusnat beroende på vart vi bossatte oss. Han förfäder kommer nog från England eller någonstans i Europa så han kan inte kalla USA för sitt land som hans folk ursprungligen kommer ifrån för där levde det förs indianerna vilka han troligtvis hatar. Jag tyckte synd om deras tre bars som var exakt som föräldrarna Vilken hemsk familj!
Love Sandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Horoskop