tisdag 10 mars 2009

Vi ser det snöar det var ju roligt, hura!

Hej!
Nu har jag verkligen inte bloggat på länge. Jag vet inte varför, det har nog bara blivit så. Jag har tänkt att jag ska blogga men så har något annat fångat mitt intresse som tex facebook. Men idag bloggar jag.

Idag var jag i skolan. Snön har ju kommit så folk kastade snöbollar lite här och var. Vissa jagades i korridorerna av glaa barn med snöbollar. Jennifer sa att hon höll på att få en på sig men det såg jag inte för det var på spanskan (jag hade svenska/engelska). Den dumma Kevin "råkade" kasta en snöboll på en lärare, som blev sur.
Ja ja, slut med snöbollar. idag fick jag mitt SO-prov tillbaka. Jag hade alla rätt och såhär stog det ungefär:
"Strålande Sandra! Du klarar dom högre målen(analysera, förklara utförligt).
Jag är klar med engelska läxan för dagen och har läst fysiken, nu är det bara tråkiga matten som det "inte alls var meningen" att spara till sist. Men det är bara att bita i det sura äpplet.

Puss!

Alla barnen har gjort matten
utom Sandra
hon är inte som andra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Horoskop